Brodogradilište Uljanik u dokapitalizaciji je uspjelo skupiti dovoljno privatnog kapitala kako bi udovoljilo zahtjevu Europske komisije i u idućoj fazi može početi proces kupnje 3. maja. Među investitorima sve su odreda hrvatske tvrtke - Adris, Tankerska plovidba i mirovinski fondovi. Prvo su 60 posto dionica kupili radnici, a zatim su interes za brodogradnju iskazali i pokupovali nove dionice: tvrtke, osiguravajuća društva i fondovi. Novčana injekcija Uljaniku premašuje 100 milijuna kuna. Financijsko jačanje preduvjet je za korak dalje - kupnju riječkog brodogradilišta. No prije toga pregovori s Vladom. Kupnjom kakvu je osmislila Vlada, a odobrio je Bruxelles, profitirala bi oba brodogradilišta, misli istarski župan Ivan Jakovčić. Predstavnik radnika 3. maja Juraj Šoljić zadovoljan je. I dalje računa na državna jamstva. Restrukturiranje brodogradnje, naime, ne znači kraj subvencijama iz proračuna. Idućih pet godina za sanaciju i potpore škverovima hrvatski će građani platiti još 2,5 mlrd. kuna.
Brodogradilište Uljanik u dokapitalizaciji je uspjelo skupiti dovoljno privatnog kapitala kako bi udovoljilo zahtjevu Europske komisije i u idućoj fazi može početi proces kupnje 3. maja.
Među investitorima sve su odreda hrvatske tvrtke - Adris, Tankerska plovidba i mirovinski fondovi.
Prvo su 60 posto dionica kupili radnici, a zatim su interes za brodogradnju iskazali i pokupovali nove dionice: tvrtke, osiguravajuća društva i fondovi. Novčana injekcija Uljaniku premašuje 100 milijuna kuna. Financijsko jačanje preduvjet je za korak dalje - kupnju riječkog brodogradilišta. No prije toga pregovori s Vladom.
Kupnjom kakvu je osmislila Vlada, a odobrio je Bruxelles, profitirala bi oba brodogradilišta, misli istarski župan Ivan Jakovčić. Predstavnik radnika 3. maja Juraj Šoljić zadovoljan je. I dalje računa na državna jamstva. Restrukturiranje brodogradnje, naime, ne znači kraj subvencijama iz proračuna. Idućih pet godina za sanaciju i potpore škverovima hrvatski će građani platiti još 2,5 mlrd. kuna.